יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

סגר ביטחון לפלדלת

סגר ביטחון לדלת

תוכן עניינים

סגר ביטחון לפלדלת

סגר ביטחון לפלדלת מאפשר תקשורת עם אדם מחוץ לדלת תוך שמירה על מרחק ביטחון, ומונע פתיחה מלאה של הדלת במקרים בהם קיים חשד או צורך בזהירות מיוחדת.

אתם תוכלו למצוא סגר ביטחון לפלדת כמעט בכל מקום, מדלתות כניסה לכל בית, כל חדר מלון ובלא מעט משרדים.

אם אתם מחפשים התקנה והגעתם לכאן, אז הגעתם למקום הנכון. כי כאן תוכלו לדעת איזה סגר ביטחון לפלדלת כדאי להתקין.

בכל מה שקשור לדלת ביתכם ולביטחונכם האישי, תמיד כדאי להתייעץ עם מנעולן מקצועי ולהבטיח הן את איכות השירות והן את המקצועיות.

התקנת סגר ביטחון לפלדת דורשת מעבר למיומנות והידע הטכני, גם הבנה ואת הדרישות הביטחוניות של הלקוח. כי יש סוגים שונים של סגרים. אז כאן תוכלו לקבל את כל המידע.

פריצת סגר ביטחון
פריצת סגר ביטחון

 

סגר ביטחון לדלת רב בריח

סגר ביטחון לפלדלת בעצם משמש הגנה כפולה על הבית ויחד עם זאת הדלת יכולה להיפתח באופן חלקי בלבד. כך שמי שנמצא בצד השני של הדלת לא יכול להיכנס, רק ניתן לייצר איתו אינטראקציה.

סגר הוא מוצר פשוט המוברג למשקוף הבית וכמובן לדלת עצמה, כזכר ונקבה, ונותן תחושת ביטחון מקיפה.

לרוב, דלת כניסה של פלדלת, עוד כשמתקינים אותה בהתחלה, מגיעה עם סגר ביטחון. אז אם אתם מעוניינים להתקין, לפני שאתם מתקשרים לקבל הצעת מחיר, וודאו את הדבר הבא:

משקוף הדלת צריך להימצא ליד קיר שניתן לבצע בו את ההתקנה

על מנת שסגר ביטחון לפלדלת יבצע תנועה מלאה של 180 מעלות, צריך שההתקנה תהיה במקום שמאפשר את פעולתו.

אז אלו סוגי סגר ביטחון ניתן להתקין אצלנו?

  • שרשרת
  • פרפר

רוב האנשים מתקינים פרפר וזאת בגלל העמידות שלה. סגר זה עשוי לרוב ממתכת. לעומת זאת שרשרת נותנת את מענה הביטחון, אך היא פחות עמידה מהפרפר ויותר קל לתלוש אותה החוצה.

ההתקנה מתבצעת בביצוע קדיחות במשקוף ובדלת והכל אצלנו מגיע ללקוח באריזתו המקורית.

יתר על כן, סגר ביטחון לפלדלת, במיוחד בדלתות כבדות של אותו המותג, יש סגר ייעודי. אז לצורך התקנה, לאחר שחשבתם איזה סוג אתם מעוניינים להתקין, חשוב לדעת איזה סגר יהיה מותאם לדלת שלכם.

כחלק מבקשת הצעת המחיר עבור מנעולן מקצועי, תצטרכו לשלוח תמונת וואטסאפ של הדלת שלכם ולהבין איזה סוגר מותאם לכם.

סגר עליון לדלת פלדלת
סגר עליון לדלת פלדלת

כדאי לי להתקין סגר ביטחון לפלדלת?

מתלבטים? זה בסדר. כאמור, הגעתם למקום הנכון וכאן תוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים. לסגר ביטחון לפלדלת יש לא מעט יתרונות:

  • הגברת הביטחון האישי: כאמור, הסגר מונע פתיחה מלאה של הדלת, כך שניתן לבדוק מי נמצא מחוץ לדלת לפני שמאפשרים לו להיכנס. זהו פתרון מצוין במיוחד לבתים בהם מתגוררים ילדים או קשישים, שכן הוא מאפשר להם לבדוק את זהות המבקר בלי לחשוף את עצמם לסכנה.
  • התרעה מפני פורצים: נוכחות הסגר על הדלת מקשה על פורצים לבצע פריצה דרך הדלת הראשית, שכן גם אם הם מצליחים לשבור את המנעול, הסגר מונע מהם לפתוח את הדלת במלואה.
  • נוכחות ובטיחות ביום יום: סגר ביטחון מאפשר פתיחה חלקית של הדלת כדי להאוורר את הבית או למסור חבילות בצורה בטוחה. הדבר חיוני במיוחד בישראל. לא נשכח את ביצוע המשלוחים בקורונה ואת תחושת חוסר הביטחון בתקופות של מלחמה.

עלותו של סגר ביטחון לפלדלת

המחיר עבור התקנת סגר ביטחון לפלדלת לאחר שבחרתם את הסוג ולאחר שבדקתם כי הדלת אכן מתאימה להתקנה זו, ינוע בין 250 שקלים לבין 350 שקלים בלבד.

חשוב לציין כי המחיר נקבע כמובן על פי המוצר עצמו שאותו תבחרו אך גם על עלות העבודה ומרחק הנסיעה. השירות של יוסף מנעולן יצאת צדיק מעניק שירות של שירותי מנעולנות לכל צורך.

סגר ביטחון לדלת שבור
סגר ביטחון לדלת שבור

יוסף מנעולן יצאת צדיק – מנעולן חירום

כשמדובר במנעולן מדובר על מספר שירותים נוספים מעבר לסגר ביטחון לפלדלת. מנעולן מקצועי הוא מי שנותן שירות 24/7 ויכול לסייע במקרים בהם מעולים מחוץ לבית או מחוץ לרכב בשעת לילה מאוחרת או לחילופין בשעות הבוקר המוקדמות. יתר על כן, במקרים בהם נדרש להחליף מנעול או או לפרוץ רכב באופן דחוף, הזמינות המיידית של המנעולן היא קריטית.

ניסיון והכשרה של מעל 15 שנים בתחום, זמין לכל קריאה וניתן למצוא בחיפוש פשוט המלצות וביקורות של לקוחות קודמים על מנת להתרשם מאיכות השירות.

סיכום

ביטחון אישי הוא צורך בסיסי של כל אדם, והתקנת סגר ביטחון לפלדלת היא דרך יעילה לשפר את ההגנה על הבית. אנשים רבים מחפשים פתרונות יצירתיים להגנה על ביתיהם ולנו יש את היכולת ואת המוצרים שיאפשרו לכם להרגיש מוגנים.

על העבודה תקבלו אחריות מלאה כך שבכל שאלה תמיד תוכלו לפנות אל המספר שבתחתית העמוד ולקבל את כל המידע הדרוש לכם. אנו מתחייבים על שירות VIP במחירים הוגנים.

בעולם של היום בחיפוש אחר מנעולן מגיעים לכמויות גדולות של תוצאות וזה יכול מעט לבלבל. יוסף מנעולן יצאת צדיק נועד לעשות לכם מעט סדר.

להתקנת סגר ביטחון לפלדלת, התקשרו כעת.

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק